Toegankelijkheid
Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

Klachten en geschillen

Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Natuurlijk kan het toch voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u een klacht? Laat het ons dan weten. Wij nemen uw klacht serieus en doen er alles aan om uw klacht op te lossen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt uw klacht indienen via het contactformulier, u kunt ons bellen op 070 316 08 60 of een brief over uw klacht sturen naar:

Pensioenfonds Metaal en Techniek
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 30020
2500 GA Den Haag

Geef hierbij aan wat uw klacht is en waarom u een klacht indient. Plus, als dat mogelijk is, de datum waarop de klacht ontstond. Vermeld daarnaast uw naam, adres en persoonsnummer. Dit nummer vindt u bovenaan onze brieven. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht altijd binnen 3 werkdagen, telefonisch of schriftelijk. Wij beantwoorden uw klacht schriftelijk binnen 15 werkdagen.

In ons klachten- en geschillenreglement lichten we de werkwijze uitgebreid toe.

Het vervolg?

We hopen natuurlijk dat u zich kunt vinden in ons antwoord. Als dat niet zo is, kunt u in beroep gaan. Ons bestuur behandelt vervolgens het beroep. Komen we er dan samen nog niet uit, dan kunt u tot slot voor bemiddeling aankloppen bij de Ombudsman Pensioenen.