Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

PMT Online is vernieuwd

Het vernieuwde PMT Online biedt u meer inzicht, overzicht en gemak. Denk aan een overzichtelijk dashboard, handige rekentools en direct inzicht in uw facturen. Ook kunt u eenvoudig uw contactgegevens wijzigen. Ontdek meer over PMT Online op deze pagina.

Ontdek PMT Online in 2,5 minuut

Heeft u vragen over de salarisopgave of PMT Online? Weet u niet hoe inloggen met eHerkenning werkt? Speciaal voor u hebben we een animatievideo gemaakt. In een paar minuten praten we u helemaal bij. Van inloggen tot facturatie. Bekijk de video en ontdek het gemak van PMT Online.

Tip: klik rechtsonderin op de 'volledig scherm'/ 'full screen'-knop en bekijk de video in groot formaat.

Accepteer de persoonlijke cookies om deze inhoud alsnog te tonen.



Zo werkt inloggen op PMT Online

U logt gemakkelijk in op PMT Online met de eHerkenningdienst ‘Werkgeversportaal Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT)’. Deze vindt u in de lijst met dienstverleners onder ‘STAG’. Heeft u ook de dienst ‘Inzendportaal’? Dan kunt u deze laten verlopen.

Heeft u geen eHerkenning?

eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers, vergelijkbaar met DigiD voor burgers. U krijgt met 1 persoonlijke digitale sleutel toegang tot PMT Online. U kunt uw aanvraag starten op www.eherkenning.nl. Hier vindt u ook een stappenplan. De aanvraag duurt een aantal weken. Zorg daarom dat u hier op tijd mee start.

  1. Aanvraag eHerkenning werkgever zonder administratiekantoor

    Kies betrouwbaarheidsniveau EH3. Heeft u al betrouwbaarheidsniveau EH2? Neem dan contact op met uw leverancier.

  2. Kies de juiste dienst

    Op de website van uw eHerkenning leverancier vindt u een lijst met dienstverleners. Kies in deze lijst 'STAG'. Selecteer bij STAG de dienst Werkgeversportaal Pensioenfonds Metaal en Techniek (PMT).

  3. eHerkenning is persoonsgebonden

    Voor het machtigen van werknemers om te kunnen inloggen met eHerkenning is een tekenbevoegd persoon in de organisatie nodig. Dit is vastgelegd in het handelsregister van de KVK. Bent u tekenbevoegd of een machtigingenbeheerder? Dan mag u machtigingen aanvragen of wijzigen voor alle personen binnen uw organisatie.

  4. Verzamel de volgende benodigde documenten:

    - Uittreksel KVK, niet ouder dan 14 dagen.

    - Persoonsgegevens, e-mailadres, mobiel telefoonnummer en een kopie van een geldig identiteitsbewijs van de wettelijk bevoegde vertegenwoordiger van de onderneming. 

  5. Extra stap voor administratiekantoren

    Administratiekantoren moeten als extra stap het volgende regelen:

    - De werkgever moet u machtigen om namens hem te handelen. Dit heet een ketenmachtiging. Neem contact op met uw eHerkenning leverancier en vraag het formulier hiervoor aan.

    - Het administratiekantoor/accountant vraagt voor de medewerkers die voor de werkgever werkzaamheden gaan uitvoeren machtigingen aan.

Meer informatie? Lees de meestgestelde vragen