U betaalt onze factuur door het factuurbedrag voor de uiterlijke betaaldatum over te maken. U vindt het rekeningnummer en de uiterlijke betaaldatum op de factuur. Wij maken (nog) geen gebruik van automatische incasso of iDeal.
Betalingsregeling aanvragen
U kunt 1 keer per kalenderjaar een betalingsregeling aanvragen. Dat kan eenvoudig en snel via PMT Online. Bij ‘facturen’ klikt u op ‘betalingsregeling’.
Heeft u geen toegang tot PMT Online? Stuur dan een e-mail naar info@bpmtonline.nl met deze informatie:
- uw naam
- werkgeversnummer
- telefoonnummer
- e-mailadres
- factuurnummer - kort de reden waarom u de regeling aanvraagt.
Lukt het u niet om de factuur te betalen en wilt u een melding maken van betalingsonmacht? Gebruik dan altijd het formulier van de Belastingdienst.

Incassokosten
Als u de factuur niet op tijd betaalt, ook niet na de betalingsherinnering, ontvangt u een aanmaning. Bij de aanmaning wordt het openstaande bedrag verhoogd met incassokosten: een boete van maximaal 10% en de wettelijke rente.
Inloggen met eHerkenning
U gebruikt eHerkenning om in te loggen op PMT Online en Inzendportaal.nl. eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers. Het lijkt op DigiD voor burgers. U krijgt met één persoonlijke digitale sleutel toegang tot aangesloten online (overheids)organisaties. (Overheids)organisaties krijgen door eHerkenning meer zekerheid over de online identiteit van personen waarmee zij zaken doen.
Wilt u uw externe accountant of loonadministrateur ook toegang geven tot de werkgeversportalen? Dan is er een ketenmachtiging nodig. De oude machtigingen die eerder zijn afgegeven komen namelijk te vervallen.