Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A
Gepubliceerd op 09 november 2023

De meestgestelde vragen over het vernieuwde werkgeversportaal

In de loop van januari 2024 stappen wij over op een vernieuwd werkgeversportaal. Om u alvast van meer informatie te voorzien, beantwoorden wij de meestgestelde vragen. 

Waarom komt er een vernieuwd portaal?
We doen ons best om het u als werkgever stap voor stap gemakkelijker te maken. Het vernieuwde portaal is moderner. We bieden handige tools aan en door het overzichtelijke dashboard navigeert u sneller door het portaal. 

Wat gebeurt er met Inzendportaal.nl?
Inzendportaal.nl en PMT Online worden samengevoegd onder de naam PMT Online. Inzendportaal.nl komt te vervallen.

Wat betekent een nieuw portaal voor mij?
Een nieuw portaal betekent meer gemak. Op het overzichtelijke dashboard ziet u direct de belangrijkste taken. U heeft inzicht in facturen en factuurspecificaties, toegang tot handige rekentools en u kunt uw gegevens gemakkelijk aanpassen.

Waar moet ik rekening mee houden?
De komst van het nieuwe portaal betekent ook dat het tijdelijk niet mogelijk is om wijzigingen door te geven op Inzendportaal.nl. Daarom is het belangrijk dat u uw wijzigingen vóór 1 december doorgeeft. De portalen blijven wel beschikbaar om in te zien.

Ik heb nog geen eHerkenning. Wat moet ik doen?
Om in te kunnen loggen op het vernieuwde PMT Online, heeft u eHerkenning nodig. Op deze pagina vindt u meer informatie over wat eHerkenning is en hoe u het aanvraagt. Wees er snel bij, het duurt een aantal weken voordat u toegang krijgt tot PMT Online.

Waar kan ik terecht met andere vragen?
Staat uw vraag hier niet tussen? U kunt contact opnemen met de afdeling Accountbeheer. Het telefoonnummer is 088 007 98 11. Houdt uw werkgeversnummer bij de hand, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn.