Fijn dat u uw salaris- en pensioenadministratie controleert. U doet dit in 5 stappen. Wij hebben dit zo ingericht dat we de controle van u en alle andere werkgevers en administrateurs zo snel mogelijk kunnen verwerken. Maak gebruik van de uitleg hieronder en/of de instructievideo. Alvast bedankt voor uw medewerking!
In 5 stappen uw gegevens controleren
Om het u makkelijker te maken, hebben we een stappenplan voor u gemaakt. Bekijk onze korte video of lees het stappenplan. Dan weet u precies wat u moet doen.
Ik heb alles opgestuurd en bevestigd. Wat nu?
Wij controleren de verschillen die u heeft doorgegeven. Klopt er iets niet? Dan nemen wij contact met u op. Als u niets van ons hoort is alles in orde.
Waarom moet ik mijn salaris- en pensioengegevens controleren?
Om de overstap naar UPA goed te regelen is het belangrijk dat de gegevens van werknemers die deelnemen aan de PMT-pensioenregeling in uw salaris- en pensioenadministratie hetzelfde zijn als in onze administratie. Zo zorgen we samen voor een soepele overstap naar UPA op 1 januari 2024.
eHerkenning
Hoe vraagt u eHerkenning aan?
eHerkenning is een veilige manier van inloggen voor ondernemers, vergelijkbaar met Digid voor burgers. U krijgt met één persoonlijke digitale sleutel toegang tot verschillende aangesloten online (overheids)organisaties.
(Overheids)organisaties krijgen door eHerkenning meer zekerheid over de online identiteit van personen waarmee zij zaken doen. Bekijk deze pagina voor meer informatie over eHerkenning.
eHerkenning administratiekantoor
Op Inzendportaal.nl vindt u een stappenplan.
Een administratiekantoor ontvangt een werkgever om namens de werkgever te handelen. Het administratiekantoor vraagt dan machtigingen aan voor de medewerkers die voor uw bedrijf werkzaamheden gaan uitvoeren.