Contrast
A A
Tekstgrootte
A A A

Secretaresse

Pensioenen saai? Niet echt! Onze wereld is volop in beweging en staat voor grote uitdagingen. Effectieve en efficiënte facilitaire en secretariële ondersteuning van het Bestuur is daarbij van groot belang. Heb je dienstverlening hoog in het vaandel staan en weet je van aanpakken? Dan is deze functie binnen onze afdeling Bedrijfsvoering echt iets voor jou!

We zijn op zoek naar een nieuwe collega:

Secretaresse

Wat ga je doen?

  • Je plant en organiseert de overleggen van het Verantwoordingsorgaan en de Raad van Toezicht.
  • Je ondersteunt de secretarissen van het Verantwoordingsorgaanen de Raad van Toezicht bij de voorbereiding van dezeoverleggen.
  • Je ondersteunt de bestuurssecretaresse bij de planning, organisatieen voorbereiding van de algemene bestuursvergaderingen.
  • Je beheert de agenda's van de bestuursvoorzitters.
  • Je ondersteunt de manager Pensioenconsulenten bij het plannenen organiseren van hun overleggen op kantoor Den Haag.
  • Samen met je collega secretaresses beantwoord je de telefoon, verwerk je post, houd je diverse mailboxen bij en zorg je voor digitale archivering.
  • Je biedt ondersteuning bij diverse projecten.

Wat wij vragen:

  • Een afgeronde mbo-opleiding Office & Management support of iets vergelijkbaars.
  • Goede vaardigheden in Microsoft 365 (SharePoint, Teams, Office).
  • Uitstekende taalbeheersing, zowel gesproken als geschreven.
  • Een gastvrije en flexibele instelling.

Jouw competenties:

  • Communiceren en luisteren.
  • Samenwerken.
  • Klantgerichtheid.
  • Kwaliteitsgerichtheid.
  • Plannen en organiseren.

Wij bieden:

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een werkweek van 32 tot 40 uur.
  • Een marktconform salaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief ruime opleidingsmogelijkheden, flexibele werktijden, pensioenopbouw, reiskostenvergoeding, vakantiegeld en een 13e maand.

Hoe solliciteer je?

Herken je jezelf in deze rol? Stuur dan uiterlijk maandag 15 april jouw motivatie en CV naar HR (hr@pmt.nl) t.a.v. Carlo van Lingen (Manager Bedrijfsvoering). Laat ons weten waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team. We zien uit naar jouw sollicitatie!

P.S. Een uitgebreide pre-employment screening en een assessment maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.

Bij PMT geloven we in gelijke kansen en diversiteit. We moedigen iedereen aan om te solliciteren.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Over ons:

PMT is het grootste marktpensioenfonds van Nederland. Het fonds werkt voor ongeveer 34.000 ondernemingen, waarin bijna 420.000 werknemers op dit moment een pensioen opbouwen. Tel daarbij op de deelnemers die niet langer een pensioen bij het fonds opbouwen, maar dat voorheen wel deden (rond 674.000) en de personen die al een uitkering ontvangen (219.000) en het totaal aantal deelnemers is meer dan één miljoen. De klanten van Pensioenfonds Metaal en Techniek zijn de werkgevers en werknemers in de
volgende branches: • metaalbewerking • loodgieters- en fitters • centrale verwarming • elektrotechniek • carrosseriebouw • autoschadeherstel • garages • motorenrevisie • reparatie kantoormachines • goud- en zilvernijverheid • galvaniserende industrie • rijwielen • modelmakers • isolatie • diamantindustrie • koeltechniek.

Download de vacaturetekst als pdf